010 - 511 25 21 info.cbspjf@spectrum-spco.nl

Welkom op CBS Prins Johan Friso

Je bent van harte welkom voor een kennismakingsgesprek en rondleiding op onze school. Je ontvangt informatie over de school en kunt tijdens de rondleiding de sfeer proeven in de groepen. Aansluitend kun je je kind bij ons inschrijven.

‘De school waar ieder kind in de schijnwerper wordt gezet.’

Tijdens de rondleiding

Voor het zoeken naar een school en het selecteren van de juiste plek is het fijn om te weten waar je aan toe bent. Wij delen hier alvast wat informatie.

• Kan mijn kind mee?

Je kind mag mee, graag zelfs!

• Kan ik na de rondleiding direct inschrijven?

Wanneer er na de kennismaking en rondleiding geen vragen voor zowel jou als voor de school zijn die beantwoord moeten worden, is het mogelijk om direct jouw kind in te schrijven. Wanneer de school nog meer informatie nodig heeft over de ontwikkeling van het kind, heeft de school 10 weken om deze informatie in te winnen. De school neemt voor het einde van de 10 weken contact op.

• Hoelang duurt een rondleiding?

De rondleiding duurt ongeveer een klein uurtje.

• Ik kan niet tijdens kantoortijden

Het is prettig om de school in bedrijf te zien en de sfeer in de school daadwerkelijk te ervaren. Wanneer dat niet mogelijk is, wordt er in overleg een ander moment gekozen.

Inschrijving

We starten altijd met een kennismakingsgesprek en rondleiding. Tijdens het gesprek delen wij informatie over hoe er gewerkt wordt op onze school.

Schoolgids

In onze schoolgids staat vrijwel alle informatie rondom school- en gymtijden, beleid en jaarplannen.

Bekijk onze schoolgids voor schooljaar 2022-2023.

Schoolgids

Impressie van de school

Nieuwsgierig geworden naar onze school? We geven je alvast een kijkje in onze twee locaties!

Ervaringen van ouders en leerlingen

Wij kunnen je natuurlijk veel vertellen over onze school, maar graag laten wij ook de ouders en leerlingen aan het woord. Hoe ervaren zij CBS Prins Johan Friso?

De PJF is een leuke en sfeervolle school. Je krijgt hier veel hulp. Je wordt uitgedaagd, maar we doen ook veel spelletjes uit de beweegpot of van Kanjertraining’

Nout Leerling groep 7

Op de PJF wordt je kind gezien, gehoord en aangespoord om zijn/haar talenten te ontwikkelen en krijgen onze kinderen de ruimte om te zijn wie ze zijn.

Ouders van Brent en Finn Groep 4 en Groep 6

Op de PJF wordt goed uitleg gegeven. Als je iets moeilijk vindt, zijn er begeleiders die je helpen.

Tom Leerling groep 7

Op deze school wordt goed lesgegeven. Als je ergens hulp bij nodig hebt, staan de juffen en meesters voor je klaar!

Stan Leerling groep 7

Er is altijd een leuke sfeer op school. We gaan ook met elkaar op schoolreis. Dat is gezellig!

Rosalie Leerling groep 7

Geïnteresseerd in onze school?

Wil je zelf zien waar je kind terechtkomt? Of je kind al inschrijven? Neem contact met ons op via onderstaande links. Welkom bij CBS Prins Johan Friso!

Afspraak maken voor een rondleiding? Vraag een rondleiding aan en wij nemen contact met je op

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.