Het eerste toernooi was met de groepen 5 en 6 op 17 april het was en een regenachtige dag, maar dat beïnvloeden niet de gezelligheid. Er waren veel toeschouwers voor de kinderen, waaronder ouders, klasgenoten en natuurlijk de juffen/meesters. In de finale stond uiteindelijk groep 5a alleen de Gouden Griffel was toch wat sterker en hun wonnen het toernooi.

De tweede dag van het schoolvoetbal toernooi op 24 april was voor de groepen 7 en 8. Deze dag was het minder regenachtig weer alleen de gezelligheid was er gelukkig wel weer. Het was uiteindelijk vooral een spannende dag want twee PJF teams stonden in de finale tegen elkaar. Na 20 minuten geen doelpunten, werd de wedstrijd op penalty’s beslist. Een team jongens en meisjes uit groep 7 heeft het toernooi gewonnen en zal op 15 mei weer moeten spelen voor de regiofinales. Bijzondere dank aan de begeleidende/coachende ouders!!