Sleutelhangeractie voor Giro 555 heeft 1934 euro opgebracht!

De kinderen van onze school hebben afgelopen periode hard gewerkt aan het maken van een sleutelhanger. Op woensdag 22 februari waren alle ouders, opa’s en oma’s, etc uitgenodigd om vanaf 11.45 uur in de groep te komen om voor de sleutelhanger een donatie te schenken van minimaal 2,5 euro.

De opbrengst is in geheel ten goede gekomen aan GIRO 555 voor de slachtoffers van de aardbeving in Turkije en Syrië. Dit hebben wij gedaan via onze digitale collectebus rechtstreeks, CBS PJF Digicollectebus. Doneren kan nog altijd…

Kortom, de actie is zeer geslaagd en hopen zo als school onze bij te kunnen dragen aan het leed die de slachtoffers ervaren. We danken iedereen voor zijn of haar inzet wat dit bedrag heeft mogelijk gemaakt.

Met vriendelijke groet,

Team CBS Prins Johan Friso

Doneren kan nog altijd, via;