Ieder kind uitdagen om te leren

We leggen de lat hoog en stimuleren je kind het beste uit zichzelf te halen. Daarbij kijken we altijd naar de persoonlijke capaciteiten. We stellen samen met jou en je kind lesdoelen op. Zodat ieder kind op zijn of haar eigen niveau de lesdoelen kan behalen.

Visie en missie

Wij geloven dat een school een plek moet zijn waar je kind zich in een veilige en warme omgeving kan ontwikkelen. Een plek waar je kind gezien, erkend en gewaardeerd wordt. We kennen elke leerling stuk voor stuk.

Blijf op de hoogte met het laatste nieuws

Wat gebeurt er in en rondom CBS Prins Johan Friso? Beleef het met ons mee en lees het hier!

08 feb 2024

Heel PJF Bakt!

05 feb 2024

Doorstroomtoets gr 8

15 dec 2023

Binnenkort: Techniekmiddag op school!

Naar nieuwsoverzicht

Vakken waar iedereen blij van wordt

Leren gaat makkelijker als je het leuk vindt. Daarom stemmen we ons onderwijs daarop af. Dat geldt voor de leervakken, maar natuurlijk ook voor de creatieve vakken en de sociaal-emotionele ontwikkeling. Zo dagen we je kind uit tot leren en bereiden we hem of haar voor op de toekomst.

Ervaringen van ouders en leerlingen

Wij kunnen je natuurlijk veel vertellen over onze school, maar graag laten wij ook de ouders en leerlingen aan het woord. Hoe ervaren zij CBS Prins Johan Friso?

De PJF is een leuke en sfeervolle school. Je krijgt hier veel hulp. Je wordt uitgedaagd, maar we doen ook veel spelletjes uit de beweegpot of van Kanjertraining’

Nout Leerling groep 7

Op de PJF wordt je kind gezien, gehoord en aangespoord om zijn/haar talenten te ontwikkelen en krijgen onze kinderen de ruimte om te zijn wie ze zijn.

Ouders van Brent en Finn Groep 4 en Groep 6

Op de PJF wordt goed uitleg gegeven. Als je iets moeilijk vindt, zijn er begeleiders die je helpen.

Tom Leerling groep 7

Op deze school wordt goed lesgegeven. Als je ergens hulp bij nodig hebt, staan de juffen en meesters voor je klaar!

Stan Leerling groep 7

Er is altijd een leuke sfeer op school. We gaan ook met elkaar op schoolreis. Dat is gezellig!

Rosalie Leerling groep 7